هتل های 3 ستاره قشم
تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل ایرسا قشم هتلی 3 ستاره در جزیره قشم می باشد که از امکانات آن می توان به رستوران ، کافی شاپ ، تاکسی سرویس و . . . اشاره کرد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار دارد و نزدیک به بازارهای معروف قشم و برخی از جاذبه های دیدنی قشم که برای گردشگرانتور قشم آبان 94 ارزش دارد می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه می باشد و تا مرکز شهر 10 دقیقه فاصله دارد . برای مسافران تور قشم آذر 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل ایرسا قشم برای اطفال زیر 3 سال به صورت رایگان وو برای کودکان 3 تا 8 سال به صورت نیم بها حساب می شود . 

 

هتل کاوان قشم

هتل کاوان قشم هتلی 3 ستاره در جزیره می باشد که از بهترین هتل آپارتمان های معروف قشم می باشد. از مکان های دیدنی که نزدیک به هتل می باشند می توان به غار خربس ، دره ستاره ها ، ساحل زیبای ناز جنگل و . . . اشاره کرد ک مورد توجه توریست های تور قشم 94 می باشد . این هتل در مسیر اصلی جزیره قشم قرار گرفته است . از امکانات هتل کاوان قشم که برای گردشگران تورهای قشم مهیا گشته است ، کافی شاپ ، صندق امانات ، لابی ، نماز خانه و . . . می باشد .

 

مطالب مرتبط:

هتل سما قشم

هتل آسمان قشم

هتل آسماری قشم

تور قشم ورودی یکم آذر 94 دو شب و 3 روز




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره قشم,هتل ایرسا قشم,هتل کاوان قشم,هتل آپارتمان های قشم , هتل های ارزان قیمت قشم ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید